Sharing different heartbeats, in one night

    2008-11-25 / 21:40:32 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Ikväll fick jag musikfeber! Jag är trött och seg men glad och på musikhumör! Ikväll lyssnar jag på:
- José Gonzales, fy vad han är bra, tycker mycket om hans låtar och röst. Heartbeats, Teardrops, killing for love och crosses är fina! Visste inte att heartbeats och teardrops är covers förrän min bror sa det, originalen är också väldans bra tycker jag :) Heartbeats - The Knife (Skitcool röst) teardrops - Massive attack. Matty Prins har lärt sig heartbeats på gitarr :D Men jag har inte fått höra än :P

To call for hands of above
To lean on
Wouldn't be good enough
For me, no

One night of magic rush
The start a simple touch
One night to push and scream
And then relief

Helgen spenderade jag först med Matty och på lördagen var jag hos P med Emma och Mattias. Vi bakade shackrutor och tittade på hey baberiba :) på söndagen var det öppet hus och jag var där från 11 till 12 och sen åkte jag, camolie, karolina och Emma hem till Caroline och hade jättekul! Vi pratade, tände ljus, åt stenugnsbakad pizza, hade spakväll med ansiktsmasker och bastu, rullade i snö, tittade på Mama Mia och Greveholm. Helmys! Abba var en anledning till musikfeber. Och filmen är så himlans bra, man blir så glaaad! Men greveholm slår nästan xD Tidernas bästa och roligaste julkalender,, känner att jag måste köpa den dvd:n :P Här är därför första avsnittet!




Jag älskar Mattias
Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh jag håller verkligen med dig om Greveholm! Bästa ever :) saknar er i Kristianstad :( <3

2009-02-02 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0