Redovisning

    2008-10-22 / 20:01:33 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Idag var det dags!

Vårt projektarbete skulle redovisas. Igår och idag var projektdagar och hälften redovisade igår, hälften idag. Igår hade vi livskunskap, breakdance och flamenco. Efter det tittade vi på den första hälften. Det var tre grupper från vår klass, två musikalnummer (pippin och farväl Peter Pan) och några tvåors arbeten om länder (Thailand, Sydafrika och Chile) Alla var verkligen jätteduktiga, väldigt kul att se! Men man blev ju lite nervös. Efter skolan stannade vår grupp en stund och tränade, första gången med musiken mixad, alla i gruppen. Idag var det alltså vår tur. Dagen började inte bra, gick och la mig sent och var trött, började känna mig sjuk och tappade bort mitt gymnasiekort... Men sen blev det bättre :) Vi tränade en hel del själva, sedan hade vi genrep och skolfoto. På eftermiddagen var det uppvisning och det var väldigt kul! Det kunde ha gått bättre för mig men jag är ändå nöjd eftersom det är vårt första projektarbete. Vi hade ett kärleksdrama, ett par som ska gifta sig där mannen är otrogen med flickvännens kompis. Hon har också en pojkvän så när allt avslöjas på bröllopet blir det kaos och mannen lämnar henne för älskarinnan. DRAMA, DRAMA. Hoppas man förstod vad det handlade om i alla fall ;)  

Kommentarer
Postat av: T i l d i s e n s | hundar&bloggdesign

Du är utmanad, titta här; http://tildisens.blogg.se/2008/october/utkast-jag-blev.html



2008-10-29 @ 13:53:23
URL: http://tildisens.blogg.se/
Postat av: Dr. D

Jag tycker att jag är fruktansvärt schmexig på fotot ^^

2009-01-10 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0