Sammanfattning

    2008-10-22 / 19:25:51 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Oj, det har hänt mycket sen jag skrev senast. Har haft fullt upp!  När matty och jag firade 6 månader lagade han en FINFIN middag till oss, lövbiff med klyftpotatis och bearneisesås. Han dukade upp i finrummet med ljus och det var supermys! Jag köpte blommor och en tårta som jag hade gjort i ordning fint och SÅKLART tappade i marken... Typiskt mig. Men jag ska gottgöra min del av firandet på höstlovet, överraskning! Nog om det, här kommer lite om mina senaste dagar:


16/10

Vår grupp tränade extra för att bli helt klara till redovisningen av vårt projektarbete, skoj! Vi fick mixen klar, den blev precis 5 minuter (okej, nästan.. 4.59) Jag, Ina, Daniel och Julia fikade efteråt på espresso house och jag köpte världens godaste Chai te och en chokladboll. Väldigt trevligt var det. Efter träningen var det ganska sent för mig att ta tåget hem så jag åkte hem till Amina i Lund istället. Hon var helt galen och gömde sig för att skrämma mig när jag kom med bussen, hon lyckades och jag skrek ganska högt.. Haha, alltid lika rolig xD Skönt att träffa henne! På fredagen hade jag sovmorgon så alla hade redan åkt och jag var ensam. Jag hade lämnat ytterdörren på glänt och när jag tittade mot soffan låg där plötsligt en svart katt! Visste först inte vad jag skulle göra men det slutade med att jag bar ut en fräsande, irriterad, nästan bitande katt.


Samma morgon fick jag ett sms av mamma: Goda nyheter, ring. Och det visade sig att hon hade fått svar på en annons som hon hade skrivit till på blocket. Vi har försökt med blocket ett bra tag nu och det har inte gått så mycket framåt så jag har gett upp men mamma hade tydligen skickat ett mail till två tjejer som delade en fyra som sökte inneboende. Tjejen tyckte om mailet och ville gärna träffa oss för att visa rummet. Det bästa är att lägenheten precis ligger bakom min skola! 3 minuter gångväg högst!


17/10

Middag hemma hos oss med min bror, hans flickvän, hans barn, Mattias och mamma. På lördagen, 18/10 badade jag och Mattias på badhuset och avslutade med bio. Patrik 1,5! Efter det åkte vi hem till honom och åt massa godis. Mys!


20/10

Slutade tidigt så jag passade på att ta en shoppingrunda med Emma-Lisa och Mattias, köpte en stickad tunika och en kofta! Emma köpte en tunika hon med, två trisslotter och blommor till hennes mamma som fyllde år (GRATTIS) På kvällen blev det pizza, MUMS

Det var min lilla sammanfattning
ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0