Hästridning!

    2008-09-09 / 20:09:30 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
I helgen var jag hos Mattias och jag som aldrig har ridit fick prova på! Så roligt att testa det! Vi gick ut i hagen och hämtade honom, sen ordnade vi allt som man ska innan och sedan var det ridhjälmen på och ut. Lite läskigt i början, men tur att hästen (Max) är snäll och liten. Annars skulle jag kanske ramlat av. Skulle vara roligt om man var riktigt duktig på det! Mattias kan ju, såg väldigt lätt ut när han travade men jag bara hoppade runt. Fast kul var det förstås. Det vill jag göra fler gånger :D !

På kvällen provade jag också något nytt, vi spelade både F.E.A.R (skitläskigt spel), Diablo, Half life 2 och CS :P Måste erkänna att det var ganska skoj att spela xD Och tydligen är jag till och med "nybörjarduktig" på det. Låter ju bra! Kanske jag blir Counter Strike proffs snart. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0