HELG!

    2008-09-19 / 18:14:04 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Denna veckan gick snabbt tyckte jag! Och nu är det helg och det behövs verkligen. Ville komma hem så snabbt som möjligt så vi skyndade till det tidigare tåget men det blev försenat så det tog mycket längre tid... Men nu är jag hemma och ska snart till Mattias :) Men först ska jag:
* Skriva klart
* Städa, mamma har invigningsfest imorgon
* Äta
 Igår hade mamma föreläsning om Indien för en klubb här i Kristianstad, Inner wheel. Hon skulle berätta om sina upplevelser och vad hon gjorde där nere. Så jag har i några veckor gjort ett bildspel som hon skulle visa samtidigt. Men eftersom hon tycker att hon är så dålig på teknik och jag är en så snäll dotter ;) Så var jag med igår på mötet och föreläsningen och det gick bra men det tog lång tid.  Men jag fick en liten dröm när hon berättade om barnen i Indien som hon var med och hjälpte, det var ett projekt som jobbade för att ge skolorna vatten. Fick verkligen viljan till att göra likadant och åka utomlands för att hjälpa. Det jag vill är att starta dansskolor för att ge barnen roliga aktiviteter och så kan man jobba ihop pengar genom uppvisingar! Det är jättesnällt att vara fadder och skänka pengar och det vill jag med
men något jag också vill är att komma nära de som behöver hjälp, att lära känna de och finnas där. Det vill jag. Att göra det och dansa samtidigt skulle kännas så bra. Men det blir i framtiden, fast jag har något att sträva efter :)



Nej nu ska jag skynda mig lite så jag kan komma iväg :) Vi ska ut och springa idag, vad duktig jag känner mig!
CIAO ♥  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0