Trött onsdag

    2008-09-17 / 21:07:18 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Sömnig och trött. Men i skolan var det kul, lite orolig för mina knän bara ... Hoppas det blir bättre :) När jag kom till stationen såg jag Petronella som jag inte träffat på länge så vi var ett tag och sedan stötte jag på lite fler på vägen hem, kul kul! Känns inte som man hinner träffa alla så mycket som man vill men nu blir det lite mer! Igår var jag en stund med Emma och Matilda (Matilda gjorde min bloggdesign, tips om ni vill ha hjälp med det! http://tildisens.blogg.se) Vi åt mat och pratade en stund (Min pappa, han är doktor! Inte många som förstår det roliga men det finns en vits med det) Efter det träffade jag Mattias <3 ! 

Nu sitter jag och lyssnar på Johnossi, en ny liten upptäckt! Två killar från Sverige som jag inte hade någon aning om innan. En på gitarr och sång, John, och en på trummor, Ossi. Läs mer på  http://www.johnossi.com/
Tre låtar här, man must dance, family values och summerbreeze:

 

CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0