Klick klick

    2009-04-17 / 12:20:36 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Jag och Mamma var på konstrunda nu på lovet och tittade på målningar. Jag blev inspirerad och när vi kom hem fick jag målar-ryck och började måla :) Det blev väl okej men jag är ingen naturbegåvning!
 


Jag tycker mer om att fota och av att titta runt på konstrundan fick jag en liten push och blev lite sur på mig själv för att jag inte har hållt igång mitt fotande. Det ville jag satsa på stort innan men av någon anledning har jag inte gjort så mycket utav det på senaste tiden. Min systemkamera är sönder och jag har ingen aning om vad som har hänt  med den. Den kan inte fokusera. Om jag får sommarjobbet jag har sökt (Sälja glass) och tjänar ihop lite pengar så går det till att köpa en bra systemkamera! Då kan jag sätta igång på riktigt. Men jag vill laga min nuvarande så att jag åtminstone kan använda saken. Från och med nu kommer min blogg bli lite mer utav en fotoblogg. Jag kommer lägga in bilder tagna av mig så ni kan kritisera och kommentera de. Ni kan också hitta bilder på www.fotosidan.se (En bra sida för fotointresserade).

CIAO!
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej va kul att du gillade designen. Jag har kvar den men på min dator hemma så jag har addat dig på msn. Jag kan skicka en bild senare så du får lite inspiration:)

2009-04-17 @ 12:27:25
URL: http://lmn83.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bra att du inriktar dig mot ett håll Sarah ^^ Själv håller jag på att försöka komma på vilket håll jag ska rikta mig åt.

2009-04-19 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0