Pengar efterlyses

    2009-04-25 / 21:44:23 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Idag hade jag loppis för "Saker och Ting" i Kristianstad, behöver extra pengar eftersom jag kämpar för en biljett till Michael Jacksons konsert i sommar i London! Vill så hemskt mycket, men det är dyrt. Nu har jag iallafall 1000 kr i min "London kassa", 900 kr tjänade jag på att sälja gamla kläder, leksaker, skivor och böcker. GÖTT!! Snabba pengar :) Jag gick upp vid halv sju, fick hjälp av min snälla hjälpsamma bror att fixa dit mina grejor vid lav åtta och började sälja. Det gick åt ordentligt i början men det var ganska drygt efter ett tag, fick bland annat stå och prata med en fullegubbe i 20 minuter om svenska teveserier och Kjell Bergkvist... Pappa kom och gjorde mig sällskap vid halv ett tiden och sen firade vi min inkomst med Mcdonalds. Om jag får min vilja igenom kommer jag få låna pengar av mina föräldrar till London-resan och Michael Jackson biljetten. Imorgon ska jag och mamma sätta oss ner och prata igenom detta. AAAAAHHH vad jag viiiiiiiiiiiiillllll!!! Det jobbiga är att jag för pappa inte får köpa förrän jag fått sommarjobb och jag vet ingenting om det än. Biljettpriserna stiger för varje dag och det stör mig att jag kunde fått samma biljett billigare för en månad sen. Men jag ska hålla er informerade om hur detta kommer sluta, Håll tummarna för att jag och förhoppningsvis min bästa kompis Emma-Lisa om två månader sitter på ett flyg till London!!!

Nu är jag hos min älski och vi ska mysa och titta på min favvis-serie Vänner. (Min lista lyder: Vänner, har alla säsonger :D , Scrubs, Desperete Housewifes, heroes)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej hur fixade du din finaa header och design ??

2009-04-26 @ 12:01:13
Postat av: Daniel

Gud vad jag tycker att du förtjänar den där resan till London! Men synd att du inte kom på festen i fredags :/ Det var skitroligt och det hade du nog också haft! Menmen, du fick ju pengar på loppisen iallafall!

2009-04-26 @ 14:26:53
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0