Sarah 17 år

    2009-04-13 / 22:12:37 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
31/3



Min 17 årsdag :) En helt vanlig tisdag, kändes mysko att vakna upp ensam på födelsedagen utan föräldrar men malin och Maya var jättesöta och sa grattis och gav mej en kartong med godis :D Denna dagen bestod också av engelska prov men det gick nog bra! På moderna var alla så gulliga och sjöng för mej och efter skolan begav jag, karolina, elin, ronja, emma och michelle oss till badhuset en stund. Efter det mötte vi upp några fler och vi åt pizza. Donna, Daniel och Kimia var snälla och hade köpt en blomma, en bakelse och kort till mig, TACK! Hemma hos mig fikade vi gott som jag hade bakat dagen innan med hjälp av Malin och sedan stannade Emma och Karolina hos mig för att sova över. Måste säga att jag hade en toppendag med mina små lundisar, tack så mycket ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0