Spionkamera

    2009-04-28 / 19:00:53 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Haha, så gulligt! En spionkamera i form av en juice förpackning, fyndigt ;) Skulle vara kul att ha.



Idag har jag köpt en klänning, vad håller jag på med. Inte slösa pengar... Men fin är den. En svart, ganska kort i glansigt matrial som är lite puffig. Det var det bästa beskrivningen jag kunde ge. För övrigt har jag varit otrooigt trött idag, har nog aldrig somnat på en lektion men idag kunde jag inte hålla mig på historian när vi tittade på film.. Jag gick en runda på stan med Kimi och Poppe efter skolan och det behövdes, mycket skratt och skoj. Kom på att jag ska hem och rensa bland mina dvd filmer och tigga playstation spel av min bror för de ska säljas till Game Stop som köper begagnade filmer och spel. Allt nu för pengar till London, några idéer hur man mer kan införskaffa extra pengar?
 
Igår åskade det och jag visste inte var jag skulle ta vägen , jag är väldigt rädd för det. Man blir påmind om vilka krafter naturen har egentligen, samma sak när det var jordbävning. Man hade ingen kontroll. Det var inte ett så kraftigt skalv men ändå var det väldigt läskigt, tänker på folk som har varit med om värre. Hemskt. Men ovädret gick över snabbt, lade mig och läste en stund (Moonwalk) och sedan somnade jag till slut i lugn och ro.

Avslutar med en bild på mig och Honey bunny boe!


 
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inte kommit på hur man svarar på kommentarer på min blogg än, men det där med minnen håller jag helt med om. Och så var jag bara tvungen att säga vilken mysig bild på er! :D

2009-04-28 @ 19:44:27
URL: http://annagranstrm.blogg.se/
Postat av: Soufya i Dubai

Åh vilken fin och gullig bild!



och tack så mycket, din blogg är också väldigt nice :)

2009-05-07 @ 12:48:46
URL: http://soufya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0