Tillbaka i Lund!

    2009-04-22 / 12:13:52 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Jag får ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag men mitt internet i Lund har slutat fungera, verkar som att någon ledning är paj, men en tekniker kommer inom 5 dagar och fixar det. Konstigt hur beroende man är av internet egentligen. Nu sitter jag i skolan, lång håltimme eftersom vi inte har någon balett och jazz teori. Jag kom tillbaka till Lund i söndags, vilket kändes lite konstigt efter att jag hade varit hemma i två veckor. På måndagen var det kul att träffa alla efterlängtade människor igen och istället för en vanlig jazzlektion hade vi workshop med Ryan Chappell från London och det var riktigt, riktigt roligt. Jag fick lite thehipdrop och summerdrop känsla, www.thehipdrop.com Tyckte att Ryan påminde om David Moore som hade workshops där förrförra och förra sommaren!



Efter skolan vikarierade jag för Cindy på Drop in dance och hade streetlektion för barn. De var så söta, fy vad kul! Även om jag inte var så föreberedd, hade ingen egen musik eller koreografi när jag fick veta att hon behövde hjälp att hålla i klassen,men det ordnade sig och gick bra J Igår satt jag ganska länge på Ebbas skafferi här i Lund och fikade med Daniel, karolina och anna. (MYS! Rekomenderar stället) När jag kom hem lagade jag mat, kött och potatissallad och hade tråkigt ett tag när jag insåg att utan internet och utan trean och femman var det svårt att sysselsätta sig. Men jag var väldans trött så jag somnade ganska snabbt.


På fredag ska jag och pappa  till sommarstugan och rensa ut saker som jag ska sälja på loppis på lördag. Jag behöver verkligen pengar så jag gör allt för att skrapa ihop lite extra nu. Hoppas jag får lite saker sålt. Nu ska jag vidare till svenskalektionen. Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0