Valborg

    2009-04-30 / 19:00:27 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Idag är det valborg och det är kul, inte visste jag att det var vanligt med ägg och sill- frukost denna dagen :O När jag vaknade hade Malin som jag bor med och hennes kompisar dukat fram en jättefin frukost, jordgubbar och champange. I skolan var jag nervös, snart är det uppdansning i jazzteknik och idag gick det inte så bra som jag ville. Men det var dagens sista lektion och imorgon är det en ledig dag så jag och Emma tog tåget hem till Kristianstad. Från den stunden blev allt jätteknäppt men roligt. Jag träffade sammanlagt 10 personer på raken som jag knappt brukar träffa, hur kul som helst. Två på tåget inklusive en kvinna som började prata med mig och Emma, hon kände tydligen min pappa genom teatern. Resten träffade jag påväg hem, kul att man får se lite efterlängtat folk då  och då :) Nu har jag bråttom, valborg ska firas hemma hos Maria i Vånga, en gammal vän från basketlaget. Dagens bild blir ett foto på en japansk trädocka som jag tog hemma hos min kusin. Bara för att jag träffade Amina idag  och hon läser japanska. ;)



Ha en bra Valborg!
Kommentarer
Postat av: Amina

Den bilden är sjukt grym!

Ses imorgon! =)

2009-05-05 @ 22:06:05
URL: http://meetconni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0