Barnens dag

    2009-08-03 / 16:49:37 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
Igår kom min faster och hennes man hem från Island, de bor egentligen i Stockholm men de stannade till här på vägen hem. De kom hem till mig och mamma och åt lunch, efter det åkte jag, min bror och mina brorsbarn till tivoliparken och Barnens dag :) Där träffade jag på Tess, min gamla danstränare som jag inte träffat på väldigt länge, KUL! Jag gjorde även två grejer som jag inte trodde jag skulle: Jag höll i skogssnoken Bertil och åkte karusell! Jag är livrädd för karuseller men jag gick med på att åka en ofarlig barnkarusell. Fast tanken om att jag skulle flyga av fanns ändå xD Trodde heller inte att jag skulle våga hålla i en orm, inte ens röra en men det vågade jag mig på. Daniel Karlsson från Idol kom även frm till mig och frågade vägen till stationen. Lite kul xD

  

Efter det träffade jag efterlängtade Kiwi :) Vi åt på House of Bagels innan han skulle vidare till Lund. Trevligt trevligt. Inser hur mycket jag saknar folk från klassen <3
Emma-flisan gjore mig sällskap här hemma en stund på kvällen med godis och musik.

Klicka er in på deras bloggar:
Emma
Daniel

Kommentarer
Postat av: maalin

Hej :) jag har valt dig som vinnare i design-tävlingen som jag hade på min blogg :) Kika in hos mig, och sen så mailar du mig. Kramar!

2009-08-03 @ 20:11:34
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0