Besök hos Pappa :)

    2009-08-05 / 21:22:53 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Efter tre dagars ledighet var det typiskt att supervädret skulle komma när jag börjar jobba igen, men förhoppningsvis blir det fint till helgen också då jag är ledig :) Det var ganska lugnt med glassförsäljning idag, antagligen för att så många börjar jobba nu och åker hem efter semestern, men kvar är vi på glassbåten ett tag till :) Har suttit och tittat igenom pappas dator och hittade hundratals foton som jag tagit från olika resor, vad kul att jag hittade dom! jag trodde att alla de bilderna försvann med datorn när den blev stulen så gissa om jag blev glad när jag hittade en "Sarahs bilder" mapp! De är inte redigerade än så detta blir ett tråkigt inlägg utan bilder, men ni får stå ut :)

Imorgon blir det jobb från 12.00 till 18.00 precis som idag och sedan har jag bara cirka 3 pass kvar att jobba. Känns skönt efter en intensiv sommar.

För er som gillar foto, kika in på Emelie Ohlssons blogg!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Det är ingen brådska med svaren :) Hoppas du får en fin dag! :p

2009-08-06 @ 10:46:41
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är duktig du som jobbar och står i (: Bara så du vet så älskar jag bilderna som du tar, har bara inte haft tid att kommentera alla :p

2009-08-06 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0