Dans sugen

    2009-08-03 / 14:51:57 Publicerat i Dans - Träning  
Jag har varit sååå seg denna sommaren. Jag har vilat upp min rygg efter all kiropraktik men nu måste jag komma igång med träningen igen. I morse gjorde jag lite övningar för magen och ryggen. Jag håller på att stärka musklerna mellan skulderbladen, som jag knappt har för att få en stadigare rygg. För att kiropraktiken ska hjälpa mitt ryggproblem måste jag stärka musklerna i området. I början visste jag inte ens hur jag skulle använda de musklerna, men jag fick hjälp av sjukgymnasten på skolan och dansen blev mer kontrollerad. I höst har jag fyra gånger kvar med kiropraktiken, fler gånger blir aldeles för dyrt så jag ska verkligen träna upp ryggen så att kiropraktiken kan hjälpa mig! Om en stund ska jag ut och springa. Och jag är i stort behov av streching just nu, känner mig så stel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du ser ju inte ovig ut på bilden i alla fall, HAHAH :P



sv: jag håller ju på med intensivkurs denna och nästa vecka men inte på helgerna. Kan liksom inte vara uppe så länge om vi ska ha film kväll då ^^"

2009-08-03 @ 16:23:25
Postat av: Lollo♥

^ det var jag xD

2009-08-03 @ 16:24:11
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0