Händelserika dagar

    2009-08-31 / 23:31:39 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Att komma tillbaka till Lund känns roligt, jag får umgås med folk jag tycker om och jag får ägna mig åt det jag tycker om. Dans! Men kan väl inte säga att det är jättelätt. Mycket som pågår som man funderar över, har lite problem med min andning och musklerna i halsen och det väcker lite oro, men förhoppningsvis blir det och allt annat bättre snart. Det känns som att det som varit jobbigt är påväg att lösas upp, att jag kan gå vidare från saker jag inte gjort innan och att jag får slappna av. Vilket känns jätteskönt efter en lång period av mycket stress. Nu äntligen känns det som att jag är påväg mot något mycket bättre. Med det nämnt menar jag inte att allt är superenkelt, min kropp har en tendens att reagera fysiskt om jag har haft mycket under en period och när det släpper brukar min kropp reagera. Som när jag hade det jobbigt en period för tre år sedan. När de problemen släppte och var över blev jag svårt sjuk i en månad. När jag började skolan förra året var jag sjuk en av de första veckorna och ännu en gång verkar jag reagera på något som varit jobbigt som har släppt. Hoppas inte detta låter för invecklat. Känner bara att det är dags att skriva av sig. Jag känner iallafall på mig trots min reaktion att saker och ting är påväg mot det bättre och jag ser sååå mycket fram emot en termin fylld av dans!


I helgen hade jag photoshoot med några vänner. Jag har inte hunnit redigera alla bilder men här är några få klara:


          


Vad tycks??
Kommentarer
Postat av: Erica

Väldigt fina bilder! :)

2011-02-14 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0