Kärt återseende

    2009-08-04 / 16:48:47 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  


Jonna och jag på valborg :)

Igår ringde min chef hem mig från jobbet, det fanns tydligen inget att göra och det var dåligt väder för glass så jag fick en ledig dag. Inte helt fel! Träffade Jonna och åt kycklingtallrik innan vi tog bussen till Arkelstorp, vi tittade på film hos Martin. "Collage" hette den, ganska mycket wannabe American Pie men den gav en hel del skratt. Vid halv tolv kom vi hem till Jonna och pratade om allt mellan himmel och jord i fem timmar innan vi somnade. Det var längesen jag var uppe så länge sist faktiskt xD Jättetrevligt.

Denna dag spenderades ute på stan med Julia från min klass och även Amina. Alla tre köpte lite fina kläder innan vi satte oss på Subway och åt goda Subwaykakor, de rekomenderas starkt! De är både goda och billiga, 3 för 20 :- Det blev en choklad, en ljus kaka med chokladbitar i och en ljus kaka till med smarties. Mmm. Lyckost Emma som jobbar på Subway säger jag bara. 



Men dessa kakor slår tyvärr inte (Trots priset) 7 elevens mumsiga Brownies för 15 :- styck. Att värma en sådan i micron och ha glass till är oslagbart!



Så, 7 eleven eller Subway? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0