Otursdag?

    2009-08-11 / 14:46:07 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Gårdagen började med att jag såg en svart katt gå över vägen när jag cyklade till jobbet (okej, den hade bruna fläckar också, jag är inte skrockfull men ändå xD)
När jag kom till jobbet väntade jag hela dagen på att Siba skulle ringa mig och säga att de hade skickat min kamera, jag fick inget samtial så jag ringde mamma och hon pratade med de. Då säger Kundtjänst att de hade försökt ringa mig för att bekräfta köpet men eftersom jag inte hade svarat hade de sålt MIN kamera till någon annan! Nu fanns det tydligen ingen sådan kamera i någon av Sveriges Siba butiker och jag skulle få vänta flera veckor till... Kul.. Jag blev så arg. Och där stod jag med glass och hamburgerkunder och jag var tvungen att se glad ut. Hur kunde de sälja en kamera som jag har beställt? Bara för att jag inte svarade på ett samtal som inte ens stod med i min "missade samtal" lista. Jag ringde upp Siba ännu en gång och frågade hur de skulle göra nu, för detta var ju ganska dålig service och jag tänkte att på något sätt måste de fixa det. Hon skulle kolla upp om jag kunde köpa ett billigare visningsexemplar och vi lade på. Jag var på dåligt humör hela eftermiddagen men när jag kom hem sa mamma att Siba hade ringt henne och sagt att kameran var skickad till mig ändå. Blev jätte förvirrad, den andra personen som de hade sålt kameran till var tytdligen jag. Den personen som sa att den var såld till någon annan hade inte kollat upp vem den var såld till.. Vilken röra. 

Nu är den iallafall påväg och jag håller verkligen tummarna för att den kommer fram innan vi åker till Ungern på fredag. Tur att den svarta katten hade bruna fläckar :) haha.   

Kommentarer
Postat av: Daniel

Min döda katt Lime var svart och jag är född på fredagen den 13:e men det har minsann gått bra för mig ändå ;) Hohoh

2009-08-11 @ 21:17:45
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0