Sista passet avklarat

    2009-08-12 / 19:05:41 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Igår jobbade jag mitt sista pass på glassbåten, det känns skönt och jag är glad att jag har fått ihop pengar. Trodde att min lön endast skulle räcka till en ny kamera men det blev en del över så jag är nöjd :) Jag fick även 5 kronor dricks igår xD

Idag har jag inte mått bra, ont i huvudet och magen har jag haft till och från. Jag somnade till och med hemma hos Matilda och sov i två timmar. Mycket beror nog på oro, men det löser väl sig. Jag ska tänka positivt :) Nu ligger jag inbäddad i min säng här hemma, egentligen ska jag packa men jag orkar inte just nu. Har istället redigerat lite bilder, ta en titt i portfolion 

Imorgon ska jag till Siba i Svågertorp. Tar tåget 12.23 och är förmodligen tillbaka i kristianstad vid 16.40 Jag ska hämta min efterlängtade kamera eftersom det nu börjar bli försent att skicka den via post. Den skulle kanske inte hinna fram innan  vi åker. Så jag åker dit och hämtar den själv.

CIAO
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0