Älska mer!

    2009-02-08 / 22:50:15 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Nu tycker jag vi ska ta att uppskatta saker och ting mer och älska mer! Det är så dystert i vintertid och jag har inte varit på topp själv. I Sånna stunder är det viktigt att tänka på vad man har och saker man ska vara glad över. Jag har det jättebra och jag är glad för det. Jag har en underbar pojkvän och familj och underbara vänner som alltid ställer upp. Jag går på en toppenskola (Jobbig men bra), jag bor bra i Lund (3 minuter gångväg från skolan), jag bor bra i Kristianstad hemma med mamma i ett fint hus, jag har allt jag behöver helt enkelt och sånt ska man tänka på när man känner sig lite nere. Jag har aldrig märkt av vinternedstämdhet eller vad det kallas förrän detta året som har känts allmänt dystert nu mot slutet och jag vet att många känner så när det är mörkt. Men idag var det väldigt ljust och soligt ute och några fåglar kvittrade, jag fick en sommarkänsla och tänkte på allt bra och blev glad. Så istälelt för att vända situationen till det negativa, försök även om det är svårt att tänka positivt och älska mer! Apropå det fick jag en fin present i dag av min mamma.. Haha. En Merhållare med hål för sugrör ;) En till liten uppmuntran om att älska mer :)

 (Min söta mamma som är glad och älskar mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0