FebruariHelg

    2009-02-02 / 21:29:49 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Denna helgen var mys! Jag var hemma hos Mattias från fredag till söndag och sedan åkte vi vidare hem till mig och sov där, sen tog jag tåget till skolan idag. Det snöade igår! Och jag blev glad, så vi sprang ut med termobyxor, kängor och allt. Hundarna fick följa med. På hans gård finns en liten bäck/damm som till hälften har frysit till is. Den sunkiga leran har också frysit och den kan man gå på. Typiskt mej så bestämmer jag mej för att hoppa över bäcken och trots att Mattias sa att det skulle bli sunkigt  så skulle jag såklart prova. Och vad händer? jag hoppar, eller halvhoppar över ån och när jag landar sjunker jag ner i sunkleran. Haha det var rätt kul men väldigt lerigt. Efter det kände jag mig som ett dagisbarn som fick vänta medan mattias tvättade kängorna, fick ta av mig termosarna och byta strumpor. För övrigt hade vi en mysig helg med filmtittande (Hot Rod, kul film med meningslös humor, därför den är så kul), Chokladbollsbakande, matlagning, promenader m.m Igår åkte vi hem till mig och pluggade lite grann, åt middag med mamma och var uppe mestadelen av natten. Vi ville inte sova så vi bara stannade uppe. Men det var lite dumt, eftersom jag dör av trötthet just nu.. GÄSP
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0