Gäspig men rolig måndag

    2009-02-02 / 21:35:56 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Gäsp, jag vill sova. Måste plugga först.
Idag hade vi projektdag i skolan, vi pratade kärlek och relationer hela dagen och tittade på filmen "Krama mig", rätt dryg enligt mig,  storyn var bra men skådespeleriet var inte nåt vidare. Efter det gick jag på stan lite, köpte lite grejer till Mattias och två plagg till mig. En kofta på MQ som kostade 350 kr var på rea och kostar nu 49 kr!!!! Jag köpte också en skjorta, 200 kr, på bilden :) Vidare till Espresso House och Grafitti och sen hem för att försöka plugga men Christoffer ringer och drar med mig till musikalarnas vinterkonsert. Väldigt fint och bra! Nu sitter jag här och äter nachochips och ska plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0