Gästbloggar hos Papaya-bitchen Sarah Granholm

    2009-02-10 / 19:52:16 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

.. och så gästar man Sarahs blogg dårrå!


Dagens inlägg är inte skrivet av Sarah utan av www.danneep.blogg.se . Annars kan man ju kalla mig Daniel Persson.

Sarah är en klasskamrat till mig och schysst är hon! Mycket bättre än de äckliga bananer som världen skapat såsom Hitler och Lasse Stefans.
Denna dag har tillbringats i skolan (var annars) och ja, dagen har varit ganska mycket annorlunda än vanligt.
Till att börja med: Modern lektionen (nämnde jag att Sarah är jättegrym på Modern-dans?) hade ett annorlunda upplägg än vanligt. Impro blev det och kul som fan var det. Spegelövningar, helt vanlig impro och lite koreografi-impro blev det.
Och så såg alltså modern lektionen ut.

Efter det hade vi en riktigt chill Historie lektion. Vi fick se föreställningen Quo Vadis? som vår skolas dans tvåor har gjort.
Såg ju den igår också men ja, vår historie lärare diggade den (vilket vi också gjrode) så vi fick se den igen. Mycket mycket bra!

Skoldagen slutade och jag, Sarah och en hel hop folk stack till Espresso House. Själv tog man sig en uppfriskande kaffe latte. Finns det något bättre gott folk?

Vidare hem till Sarah. Nu var det bara jag och Ronja som följde med henne. Lagade kyckling och käkade denna goda måltid.
Nu precis har vi kommit in på rummet igen och ja, jag skriver detta gästinlägg för att ge denna blogg lite mer krydda. Schysst av mig va? Eller inte.. höhöh.

 Då bjuder jag på en sexy-mama bild på mig själv här då alltså!

Nu ska vi ha en liten undersökning. Om detta inlägg får tio kommentarer så lovar jag att skicka en klase bananer till var och en.

So long folks! Läs min blogg förresten, om ni nu vill och inte har ett annat liv utanför cyberspace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan! Ingen som kommenterar! INGA banáner till Sarahs läsare inte!

2009-02-14 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0