Hejdå Lov!

    2009-02-22 / 21:31:58 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Nu är det shluut på sportlovet! Jag vill ha mer lov, men jag får vänta till påsken. Mitt lov har varit ett ta det lugnt - Lov. Jag har inte gjort något märkvärdigt eller jättespeciellt precis. Men det har varit skönt. Jag har varit med min älskling, vi pendlade mellan att vara hos mig och att vara hos honom. När jag kom från tåget på fredagen mötte Mattias mig på stationen med en ros, gullunge!! Alla hjärtans dag började hos mig och senare på kvällen åkte vi hem till honom. Vi gick på stan, fikade, bytte små presenter =)  och hade middag med mamma och hennes kille xD

På söndagen hade Mattias familj gäster och vi åt god mat och åkte pulka i snön :D
         

Annars har jag under lovet umgåtts med lite kompisar, vi spelade laserdome och hade sen filmkväll med filmen "Barnhemmet"  som jag inte riktigt gillade. Men jag var inte så koncentrerad på filmen heller. Mattias och jag har haft mys med film, promenixer, snö, blåbärspajbak, sockerbullebak, barnpassning, badhuset och annat =) Jag vill ha mer lov. Jag vill vara ifrån stress lite, lite till.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0