Migrän..

    2009-02-03 / 13:30:52 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Dagen började finfint, vaknade ganska pigg och gick till skolan ganska pigg. Vi har en ny uppvärmning med afrikansk musik som vi gick igenom. Sen hade vi balett, det gick bra :D Känner att baletten går bättre och bättre nu. Tess, läraren hade med sig en spikmatta till mig som jag ska låna ett tag eftersom det hjälper mot ryggont. Efter baletten började jag se suddigt och konstigt, svårt att se klart och jag såg ett streck framför  ögonen vart jag än tittade. Sen fick jag huvudvärk, aj. Det slutade med att jag gick hem efter engelskan och missar nu modernt, historia och matte. Men jag ska använda tiden till att sova och plugga. Usch, jag tycker inte om migrän.
Kommentarer
Postat av: Matilda Yli-Paavola

Tack :D

Ja, det kanske jag kan göra :D <3

2009-02-03 @ 19:10:33
URL: http://tildisens.blogg.se/
Postat av: Matilda Yli-Paavola

Sötnos, du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-02-05 @ 17:21:56
URL: http://tildisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0