Shoppingsugen

    2009-02-26 / 21:02:26 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

En av tjejerna som jag delar lägenhet med i Lund kom nyss hem från en shoppingdag i Malmö och hennes säng är täckt av finfina saker, snacka om att jag blev avis. Hon hade köpt massa kläder, däribland chinos (som jag är ute efter), en cool datorväska och en jättesöt handväska.  Nu när jag går runt i danskläder varje dag känns det som lyx med vanliga, snygga kläder och man vill bara handla mer och mer. En annan sak jag skulle tycka vore kul att ha, en undervattenskamera :D coolt det skulle varit. Men de kostar runt 1700 så jag vet inte om min ekonomi är så bra för det. Jag vill ha ett extrajobb på kvällarna. Dansledarjobben går inte att få tag i mitt i terminen så isåfall får jag söka ett sådant jobb till hösten. Det skulle vara om jag fick ett kvällsjobb på något café, men skulle jag verkligen orka det? Jag vill ha money money money så jag kan köpa lite roligare grejor :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0