Utmaning

    2009-02-08 / 23:19:11 Publicerat i Min vardag - Allmänt  


Jag har blivit utmanad av Matilda! http://tildisens.blogg.se

•1.     Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Hennes partner måste bara veta att det är en sorts automatisk programmering.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting faktiskt.



3. Vad var det senaste du såg på tv?
Top Model

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.05  --> Oh. Nära! 22.08


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lite bilar utanför då och då.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var utomhus senast för ungefär en och en halvtimme sen då jag gick hem från tågstationen.

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Matildas blogg.

8. Vad har du på dig?
Vit t-shirt, svart stickad kofta, svarta jeans.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Det jag kommer ihåg var att jag drömde att Mattias dukade bordet.. haha

10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss =)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Den ena väggen är lila och där har jag ingenting men snart kommer spegeln och hängaren sättas upp. De andra väggarna är vita och där har jag en poster på marilyn monroe och en tavla på en ängel, samt två bilder på mig när jag dansar.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmmmm.... Det har jag säkert men jag kommer inte på något speciellt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Något jag gör för att Matilda utmanade mej. ;)

14. Vilken var den senaste film du såg?
Rattatoullie eller hur det nu stavas med Mattias

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle först och främst skänka pengar och spara. Sen skulle jag köpt massa kläder, presenter och allt annat man vill ha som man inte har råd med. OCH, En resa =)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Mina närmaste vet nog allt om mig så det var svårt. Hmm, jag är en väldigt känslig person och kan lätt tryckas ner även om jag inte alltid visar det.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Få hela världen att jobba för en bättre miljö och få alla att sluta kriga. Göra så att alla får så mycket pengar man behöver för att kunna leva.


18. Tycker du om att dansa?
Älskar.                

19. George Bush?
??

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte, men min gammelmormor hette Alina och det tycker jag om.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja det skulle vara en jättekul erfarenhet

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hahah, Hej och välkommen, Här kan du göra vad du vill, önska vad du vill och få vad du vill.

Jag utmanar:
- Mattias
- Amina
- Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0