folksjukdom?!

    2009-01-18 / 23:12:50 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Är det någon konstig folksjukdom att vara slarvig eller? Jag kämpar som en gris för att hålla koll på mina grejer men allt kommer bort. Jag har tappat bort mina nycklar så otroligt många gånger! För det mesta hittar jag de igen men vissa gånger har jag fått använda reservnycklar och göra nya. Någon gång per dag om inte två för jag lite lätt panik och letar efter något i min väska eller i fickorna. Sen hittar jag det jag letar efter, lägger det på ett mcyket säkert ställe och "POFF" så glömmer jag vad mitt otroligt säkra ställe är någonstans. En gång tappade jag bort min cykel för jag glömde var jag hade ställt den och jag hittade den några veckor senare utanför KappAhl! Jag har tappat bort min mobil en gång, bankkort en gång, gymnasiekort två gånger.. Jag skämms när jag läser detta, hur slarvig får man bli? Jag antar att jag kommer bli en mycket senil gammal tant som inte håller reda på var jag bor när jag blir gammal. Jag känner mig redan gammal... haha.

Men jag är glad över mitt nya rum :) Malou som bodde i detta rummet innan mig hämtade hennes säng förra veckan och mamma och pappa kom dagen efter med nyinköpta möbler och vi fixade till det här i Lund och jag är jättenöjd! Kul att träffa mamma och pappa också, vi åt pizza :) Man känner sig så vuxen nu när jag för det mesta bor själv. Fast jag tycker det är skönt att vara hemma på helgerna!
 

           
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0