Ny design!

    2009-07-31 / 00:25:29 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Jag vill rikta in min blogg mer på dans och fotografi och därför har jag och Matilda jobbat med min blogg för att göra den lite mer sammanhängande och intressant :) Här är nu resultatet, ny header, nya färger och en Portfolio där jag samlar alla mina fotografier. Säg vad ni tycker om den nya designen! Jag kan stolt skriva att med lite hjälp av Matilda lyckades jag göra headern själv. Jag känner mig lite duktigare på Photoshop efter detta  xD Hon hjälpte mig sen med alla komplicerade stilmallar och koder som skulle fixas, (Tur att någon förstår sig på siffror) och detta blev resultatet!
Tack tildisen!

  Jag och Matilda på House of bagels när vi firade Emma-lisas födelsedag!

Detta inlägget blir inte intressantare än så här, eftersom jag är väldigt trött och måste sova. Imorgon blir det stan och kvällspass på glassbåten.

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0