Sommarlov

    2009-06-25 / 18:49:30 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
FY SKÄMS. Jag har inte bloggat på en evighet . Har haft för mycket att göra! Men jag lovar att försöka uppdatera oftare hädanefter. De sista två veckorna av skolan var fulla av träning till sommarshowen som vi uppträdde med på stadsteatern i lund helgen innan skolavslutningen. Det var en rolig upplevelse och jag ska lägga in bilder så fort jag kan :)

Så långt detta lovet har jag hunnit med:
- Midsommarafton i Fårabäck med mattias, emma och maja och min familj :) Trevligt! Förutom att det åskade, vilket jag hatar.
- Ett jobbpass på glassbåten.
- Två dagar på stranden.
- Myspyskvällar med Mattias <3
- Bio (Transformers 2, inte min typ av film egentligen men den var helt okej)
- En kul dag med Matilda http://tildisens.blogg.se
- "Vänner" Tittande (säsong  tre, har sett alla avsnitt men jag börjar om på nytt hela tiden)
- Bio, män som hatar kvinnor (helt okej, förvånansvärt bra för att vara en svensk film)
- Solande!
- Badande!

Super sommar än så länge :) Och den kommer bara bli bättre. kommer inom kort lägga in bilder. Kände mig bara tvungen att skriva en kort uppdatering :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0