Två dagar på stranden

    2009-06-02 / 20:55:52 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Känner mig slut i kroppen och i huvudet just nu, behöver vila och därför är det skönt att det är korta skoldagar just nu =) VI repar inför sommarshowen denna och den kommande veckan och jag är med i 2 nummer. Ett modernt nummer där vi ska ha långa svarta kjolar, vit blus och dansa runt till fläskkvartetten. Och även ett streetnummer, en Bondmedley där jag är en rysk kontorist. Lite tråkigt att jag egentligen inte får dansa så mycket, därför har jag tagits ut ur vissa delar men så är det. Det kommer fler gånger ju :)
 
Idag började vi kl halv nio och slutade tolv. Jag och Catja skyndade oss till bussen som skulle ta oss till Lomma och låg på stranden och tog det lugnt. Dock var det inte lika fint väder som igår, då vi var en grupp som låg och solade, spelade kort, åt pizza och badade i det sköna vattnet. Helt underbart och det var så skönt att koppla av. Det kändes verkligen som sommar. Idag var det ganska molningt men det var ändå skönt att bara ligga och slappa.

Vidare till botaniska trädgården i Lund där Anna, Erika och Daniel väntade med glatt humör :D Försökte plugga BOJ teori (balett och jazz) men det gick inte så bra. Det får jag ta tag i imorgon istället!



Mysig strandbild från Finland för två år sedan :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0