The king of pop

    2009-03-12 / 19:55:45 Publicerat i M & V - Mina Favoriter  
Michael Jackson ska ut på sin sista turné!!!! Helt sjukt, jag vill jag vill jag vill se. Hans musik har jag lyssnat på länge och mina närmaste kompisar och jag var galna i honom för några år sedan. Jag kollar runt på biljetter nu och vill verkligen åka till England och se honom. Men det är ganska omöjligt tror jag. Pengar saknas, tror inte mina föräldrar vill följa med och jag skulle nog aldrig få åka själv. Kommer ihåg i sexan när jag satt hos Amina och lyssnade igenom alla låtar med henne, kollade alla musikvideos, sjöng, dansade och ville se honom. Vi två hade planer på att rymma hemifrån när vi blev 16 och åka till Neverland för att träffa honom. Vilken chans att få se hans sista konsert, ungefär som att ha sett Elvis Presley i framtiden. Nej nu jagar jag upp mig själv, jag vill verkligen dit!!

                                                
Kommentarer
Postat av: Emmiiis-Liisiis

Läättt att jag hade velat följa med! :D om det hade kunnat bli av :D<3<3

2009-03-15 @ 01:26:36
Postat av: Boe<3

Om Elvis hade levt hade jag sett honom direkt! inget snack om de. Tycker fortfarande Jackson är wierd i mångaställen och tror inte han kommer göra lika bra ifrån sig nu som innan.

2009-03-16 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0