Grattis!

    2009-05-08 / 10:50:40 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Till Bästa Matilda som fyllde 17 år igår, och till Roomie Malin som fyllde 22 i onsdags! 

       

Nu är jag hemma i Kristianstad så om jag orkar ta till mig krafter (febern spökar fortfarande) så cyklar jag över till Matida senare och grattar henne!! Mattias var så gullig igår som kom hem till mig igår fast än jag låg och hostade som en galning, vi åt pannkakor och tittade på film med mamma, "Kate and Leopold" :) Vet inte hur många gånger jag har sett den men gullig är den! Undrar hur det gick för Dans- treorna igår då de hade premiär för deras slutproduktion "Bugs" i Malmö, jag ska se den på tisdag här i Lund :) Det ska bli skojs att se. Nu ska jag ta och äta lite frukost.

Hejsvejs.   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0