Helgen är över !

    2009-05-03 / 22:51:52 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Valborg som spenderades hemma hos Maria var roligt! Trevligt folk och roliga händelser xD Pontus var snäll och körde mig, mattias och några till annars vet jag inte hur vi skulle tagit oss dit. Maria bor långt ifrån civilisationen känns det som. Men hon har det så himla fint, synd att jag inte hade min kamera med mig. På morgonen blev jag bäckt av lamm som gick runt utanför fönstret, så gulligt. Det var hur kul som helst att träffa vänner man inte umgåtts med på länge och det blev mycket skratt och alldeles för långa men roliga telefonsamtal (STRIKT telefonförbud har jag bestämt nu så att ni vet om ni tycker jag inte hör av mig, kommer inte ha råd att betala min räkning annars) Tack allihopa som var där och tack Maria för en supertrevligkväll  :)













 













Fredagen spenderades hemma hos Mattias, vi tog det lugnt och hade det bra :) Förutom när jag drömde den värsta mardrömmen på länge... Jag bestämde mig för att försöka samla ihop kompisar i kristianstad för att grilla i parken men det blev in te som jag ville så vi blev bara tre stycken. Men det var skönt att bara slappa och sola i tivoliparken. Jag och Mattias sparade grillen till senare och grillade på min gård. Önskar jag kunde ladda upp bilderna men jag glömde sladden så ni får vänta, bilderna kommer snart :) Det var iallafall jättefint vårväder och det var väldigt mys. Det blev korv (som jag inte gillar, men älskling åt), hamburgare och pitabröd och favoriten chokladbanan :D Idag var jag hjälpsam, följde med mamma, min bror och hans barn till Fårabäck (sommartugan) och städade undan och röjde i lådor. Nu ska jag äta brownien från Seven eleven jag köpte tidigare, en favorit :D 

Natti!!!  


Kommentarer
Postat av: Daniel

Sarah, snacka om att du måste varit drunk, såsom du skrek mig i örat i luren xD

2009-05-03 @ 23:09:00
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0