Sol och plugg!

    2009-05-17 / 15:40:15 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Jag har haft en skön helg och hunnit med ganska mycket. I fredags träffade jag Emma och Maja och handlade present till Pappsen som har fyllt år. Det blev en vinhållare, ett kort och choklad. Efter det åt vi restaurang för att fira honom och han blev glad för presenten. Jag tog en Black and white tallrik och det var väldigt gott. Efter det träffade jag älskling som gav mig min födelsedagspresent, en liten änglaask. Så gulligt! Igår var jag på jobbintervju som förvånansvärt nog bara tog en minut, han hälsade på mig blickade igenom min ansökan, tyckte det var bra att jag hade jobbat med glass innan och skakade min hand igen för att säga att jag var anställd. Jaha, så kvickt gick det :O Men gud så skönt att ha jobb nu, jag ska provjobba en helg i slutet av denna månaden och sen skulle vi lägga schema. Så en stor del av mina sommar kommer spenderas på Glassbåten i Åhus. Tjohej! Hoppas nu att Emma http://cocobanana.blogg.se får sin jobbintervju snart och att hon också får jobbet så vi kan skopa glass tillsammans i år igen :D

Efter det träffade jag Matilda som precis fått valp, http://tildisens.blogg.se. Hur gullig hund som helst. Men Matilda verkade tycka det var jobbigt att hon var så liten, hon ville att hunden skulle bli stor så fort som möjligt. Om jag skulle haft valp skulle jag varit tvärt om :P Molly somnade i mitt knä och jag höll på att smälta. Sedan blev det en tur till stan, jag köpte glittrig eyeliner som var jättedålig. H&M... Vi träffade också Mattias och hans kompisar för att äta lite kebab och sedan bagav jag och älskling oss hem till mig för att plugga. Emma och Maja kom vid niotiden och tittade på Eurovision med oss. Kul att Norge vann, Nationaldagen idag och allt. Kan tänka mig att de firar ganska mycket idag :) Charmig låt var det också! Men synd att det gick så dåligt för Sverige, jag hoppades att det skulle gå bättre.

Idag är det ännu mer plugg för min del, engelska och historia. Vi ska ha redovisning om skolmat och lämna in en artikel om bomben över Hiroshima. Men det går framåt :)

 

Grattis till Augusta som fyllde 17 igår!! <3

Hej så Länge :)
Kommentarer
Postat av: Matilda Yli-Paavola

Var eyelinern dålig? :/ <3

2009-05-19 @ 12:41:44
URL: http://tildisens.blogg.se/
Postat av: Jännii

Grattis till jobbet!

Snart sommarlov med! :D

2009-05-22 @ 13:53:26
URL: http://setsurenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0