Förkyld

    2009-10-06 / 11:40:03 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
I söndags var det kanelbullens dag. Jag köpte tre bullar för 10 på konsum och smaskade i mig bullar och te i söndags :) Helgen var mysig, det blev en riktig "Ta det lugnt helg" då fredagen spenderades i Malmö med michelle, erika och anna. Lördagen spenderades i kollektivet hos John med andra filurer och söndagen här hemma med bullar och daniel! I lördags såg jag och John även Unga danskompaniets föreställning på stadsteatern och den var jättebra! Den bestod av tre delar där varje del var koreograferad av olika koreografer och det var väldigt inspirerande.

Idag är jag hemma och är förkyld, har även massa annat på hjärnan nu som jag måste vila upp mig ifrån och pausa ifrån. Man behöver stanna hemma ibland. Och snart beger jag mig hem till mamma i Kristianstad. Det ska bli skönt att träffa henne <3

JAG VET att jag är dålig på att uppdatera. Men från och med nu är det ändring. kommer snart fixa till min portfolio och lägga till bilder i den, Jag lovar!!
Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig :)<3

2009-10-06 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0