Home sweet home

    2009-10-06 / 20:16:47 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Mamma mötte upp mig i Kristianstad och det är skönt att vara hemma med henne, jag har inhandlat en ny jacka och nu ska jag vila upp mig framför teven med en kopp te och äppelpaj! Hoppas snuvan försvinner snarast..  Och Ibland behöver man pausa från alla krav och vara där man trivs bäst, hemma. Jag ska ta nya tag nu, har försökt kämpa för saker och inte fått gensvar och nu är det slut på det hela. Hur tråkigt det än är med förändring ibland så är det ett faktum, och det blir bättre med tiden :) Nu vet jag iallfall vart jag är påväg, behöver inte tveka och vara orolig längre. Och med mamma bredvid mej i soffan med Desperete Housewifes och paj kommer säkerligen alla bekymmer försvinna snart, förkylning som annat.  

Sökte innan idag ett engångsjobb som vimmelfotograf på lördag, Skånes dansteater har premiär av Black Silk då och efterlyste någon som var intresserad av att fånga allt på bild. Hur spännande som helst och jag hoppas jag får det. iihhh..



 Söta Mamsi (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0