Koreografi problem

    2009-10-07 / 20:05:24 Publicerat i Dans - Koreografi  

Koreografi tävlingen närmar sig och stressen ökar. Huvudvärken blir vara värre just nu men är ändå tvungen att åka tillbaka till Lund imorgon och det känns inte helt bra för jag vet att jag borde vila mer. Men jag måste ta hand om min dansklass som jag håller på Montesori skolan på torsdagar. Och dessutom känner jag mig tvungen att vara med i skolan, missar för mycket.

Ringde Daniel för en stund sen som hoppade in för mig på mötet i skolan för koreograferna. Det verkar nu som att Daniel kommer få avstå från ett nummer i tävlingen och det gjorde mig ganska stressad. Det innebär att antingen kommer jag få en massa extra jobb den kommande veckan eller så kommer John få massa extra jobb och inget av det är ju kul. Tycker det är så tråkigt att lärarna inte kunde komma tidigare och meddela detta, nu är det endast två veckor kvar och om en försvinner påverkar det hela gruppen.
Aja, det löser sig.. :)


 

Hittade en suddig bild från förra årets tävling (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Men va? varför får inte Daniel vara med i båda? :o

2009-10-07 @ 22:51:00
Postat av: Daniel

förlåt.. Men det löser sig hoppas jag på något vis.. Önskar jag hade kunnat vara med på båda och det hoppas jag att ni vet också.. Krya på dig, Sarah! Miss you a lot!

2009-10-07 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0