Vilken kväll!

    2009-10-11 / 02:23:08 Publicerat i Fotografi - Fototriss  

Jag är trött efter en lång kväll men jag kan inte sova för jag har så mycket att ta in och är fortfarande uppspelt. Åkte från Arkelstorp vid 12 tiden och gjorde mig i ordning hos min bror i Kristianstad innan jag tog tåget in till malmö. Träffade Michelle en liten stund och tog en paj på MC donalds innan jag begav mig till Malmö opera och träffade Sara. Vi gick igenom lite vyer och frågor innan folket började komma in på röda mattan ;)

Så var det i full gång, de första tio minuterna var ganska lugna, men efter det strömmade det in människor, vilket var jättekul men man var tvungen att vara kvick så att man hann med att fotografera så många personer som möjligt.

Det var hur kul som helst att träffa så mycket glatt folk och de gav mig positiv respons och var glada över att vara med på bild. Jag hade roligt och fick även med Nightwish på bild (:

Föreställningen körde igång och den var fantastisk. Stående ovationer från publiken direkt när det var slut och man ville inte sluta klappa. Alla tre delar var väldigt bra men den sista koreografin föll mig verkligen i smaken. Den var koreograferad utav Jorma Uotinen och jag älskade den. Pas de deux delarna var riktigt bra, de lekte med tyngden men det såg så lätt ut. Och musiken var omtyckt utav alla jag pratade med, även mig. Den var pampig och maffig och allt på samma gång. Kan inte säga mycket mer om själva föreställningen än att det var väldigt inspirerande och jag är glad att jag fick chans att vara delaktig under premiären. Ska bli kul att komma tillbaka på fredag med skolan och se det igen. Så att man verkligen kan ta till sig allt.
  
Vidare till efterfesten där jag också fotade en hel del, "Elle Ska" ett tjejband ifrån Lund spelade och det var super! Alla dansade och var glada och deras musik var grym! Det blev fina tacktal och GOD buffé!! Jag fick även chans att tacka dansare, koreografer och andra involverade för kvällen och det var roligt.

Nu sitter jag och kollar igenom bilder och väntar på att jag ska vilja sova :) Just nu är jag bara glad och hoppig.

 

Jorma och Jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

SARAH!! Sa du att du fotade Nightwish?! Du menar väl inte att dom var där? :O :D

2009-10-11 @ 11:36:16
Postat av: Michelle

Där e ju han ju! Koreografen! påminner jättemycket om drcula. han va häftig :D

2009-10-11 @ 19:52:11
Postat av: Anonym

JAG ÄR JÄTTE AVUNDSJUK PÅ DIG SARAH :((( Men super glad för din skull :)



Tycker han är lite lik Karl lagerfeldt - designern ^^

2009-10-11 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0