Vimmelfotograf på lördag

    2009-10-08 / 23:16:40 Publicerat i Dans - Koreografi  
Fick svar från Skånes dansteater idag och jag blev utvald till att vara mingelfotograf på deras premiärföreställning av Black Silk nu på lördag. Så himla kul att jag fick det här. På Lördag kommer jag alltså befinna mig på Malmö Opera och efterfest från kl 17.00 till ca 01.00 och dokumentera hela kvällen. Jag får också se föreställningen vilket är superkul! Ser fram emot helgen och det känns kul att få ta mitt fotointresse ett steg fram och faktiskt jobba med det, även fast det bara är för denna gången just nu så får jag prova på hur det är och jag kanske kan göra något liknande i framtiden!

Ska bli kul att träffa allt folk och prova på min nya blixt som jag köpte idag för att fira ;)





TJOHO! Dyr var den.. Men det var värt det!

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: maria

har en likadan kamera som dig :) är du nöjd med den?? jag har dock inte någon blixt ännu :P

2009-10-08 @ 23:18:44
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0