Känslor

    2009-09-28 / 20:16:13 Publicerat i Min vardag -Tänkvärt  
Är full utav de just nu. Vet inte om jag är glad eller ledsen faktiskt. Jag känner för att skriva av mig men det är inte helt okej att skriva allt jag tänker på här på bloggen där vem som helst kan se. I vilket fall som helst är det en del som tynger mig som inte borde vara så här. Jag är glad att jag har mina undrbara vänenr som jag alltid kan prata med :) Jag får försöka koncentrera mig på allt positivt och när jag tänker på det känns allt genast lite bättre :)

* Min, Annas och Erikas (Jonnas också kanske) roliga planer med Blueberry efter skolan :D
* Thriller live 31 oktober i Malmö
* Regina Spektor 13 december i Malmö
* Koreografitävling
* Revyn
* Min syster och jag på Kristianstads teater (Ska bli kul att se min flintskalliga pappa i brun peruk och mustach ;) )
* HÖSTLOV :)

Usch Sarah. Glöm det gamla och ha kul. Jag har mycket att se fram emot. Pratade med pappa på telefon nyss och oj vad jag saknar honom, han vet verkligen vad man ska säga för att göra saker bättre :)

Puss och Kram, nu blkir det idol och bakad potatis. Håller tummarna för Kristianstads Calle :D
Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

ska han vara med i oliver? :O

2009-09-28 @ 21:39:01
URL: http://http://anystaar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Nej, min syster och jag heter den ;) hihi

2009-09-28 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0