REGINA

    2009-09-17 / 21:14:52 Publicerat i M & V - Mina Favoriter  

Regina Spektor kommer till KB i Malmö på Luciadagen, den 13:e december. Tänk att hon kom hit så tidigt efter spelningen på hultsfred i somras. Sjukt kul att hon kommer iallfall. Hennes musik är så unik och speciell, bäst! En av mina favoriter, som många tycker om är Samson. Men också "Hotel Song" Gör just nu en koreografi till Koreografi tävlingen där jag har med den låten.

Ursäkta det tråkiga klippet, men musiken är det viktiga :)



Undrar om jag ska kosta på mig biljetter nu, köpte precis biljetter till Thriller musikal i Malmö, baltiska hallen den 31 oktober :D Så jag vill inte slösa alldeles för mycket pengar. Annars går det inte ihop ekonomsikt när man ska klara sig själv utan mamsi och papsi.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0