träningsverk

    2009-09-21 / 21:02:05 Publicerat i Dans - Träning  
Just nu känns det som jag utvecklas inom baletten, vilket känns jättebra. Nu när jag har fått Karin som balettlärare har baletten gått bättre och bättre. Hon får en att kämpa och hitta rätt positioner, jobba på rätt sätt med musklerna och hon kritiserar och hjälper alla väldigt mycket. De senaste dagarna märker jag att jag blivit starkare och liiite vigare och håller min balans bättre än förr. Underbart :D

Idag hade vi Pas de deux och gjorde svåra arabesque och attitude lyft, det kommer nog kännas i ryggen imorgon. Härligt! För övrigt har vi en ledig dag imorgon, kompledigt för praktik. Som jag förmodligen kommer att göra på Skånes dansteater om allt går bra :)



På bilden: Michelle
Fotograf: Jag
Kommentarer
Postat av: Malin C

Åh, dina bilder är så fina Sarah!

2009-09-22 @ 19:07:43
URL: http://malinannasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0