Firande och återseende

    2012-03-03 / 14:29:31 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Har lagat mat med Mando Diao i bakgrunden, hoppat omkring, lyckogråtit lite grann och firat att jag fått stipendium av skolan! Ansökte för ungefär en månad sen med ett formulär och motivering. Creative Industries Faculty Dean’s Merit Scholarship. OCH JAG FICK DET. Vet inte hur många de delade ut eller hur många som sökte eller någonting men det ska vara någon slags ceremoni någon morgon i det närmaste och jag ska dit för att skriva under lite papper. Kan inte fatta att jag fick det, detta hjälper mig så mycket just nu och lättar lite tyngd från axlarna med oron kring ekonomin, speciellt nu i början när jag inte har något jobb än, detta täcker en tredjedel av terminsavgiften och jag känner mig så glad och tacksam! Jag och några av mina huskompisar gick till en mysig bar, Room60 för att fira med ett glas vin.
Gårdagen spenderades i South Bank med Jennie och Stefie, sola och bada, äta glass och slappa! På eftermiddagen mötte jag upp fina Karolina som är här några dagar, faaantastiskt kul! På kvällen blev det utgång i stan, på ett ställe kom vi knappt in för att vi hade sandaler och Karolina kom inte in för att hon hade converse. Det var så löjligt och jag tyckte inte det var okej alls, vi gick till en annan klubb. Kvällen var lyckad!
Kommentarer
Postat av: Mira Granholm

Härligt att läsa Dina så fantasifullt beskrivna äventyr "down there"

2012-03-05 @ 23:40:22
Postat av: Mira Granholm

Jag är världens stoltaste mamma. Tänk ett Skolstipendium! Grattis Sarah Du är värd det!

2012-03-05 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0