Restaurang =)

    2008-11-11 / 19:24:04 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Sitter och väntar på mamma, hon ska sova hos mig idag eftersom hon går coachingutbildning i Malmö, så det blir närmare för henne att natta här. Vi ska äta på restaurang och sen flytta upp lite fler grejer som hon har med sig, jag är fixad och klar och har städat hela rummet, ristat ut sängkläder och allt. Så här är det fint! Innan idag var Ina på besök här och vi drack te och pratade en stund. Annars har det inte hänt något speciellt i skolan, förutom yogan idag på strechen, vill börja på det för det var riktigt jobbigt och kul. Men det finns ingen tid till det tyvärr.. Vi ska förbereda en muntlig uppgift på engelskan, presentera en artikel. Hittade en bra artikel om lycka. Tycker allt är så fixerat vid dåliga nyheter i tidningar så jag läser nästan aldrig tidningar. Kul att läsa något uppmuntrande. Tänkte efter lite på vad vi pratade om på matten förra veckan med vår mattelärare. Kimia i klassen frågade om man kunde ta reda på livets mening med matematik och så började vi prata om det och kom in på att man aldrig kan bli fullt lycklig eftersom när man nått ett mål så börjar man leta efter ett annat och blir därför aldrig nöjd..? Kankse, kanske inte. haha konstig diskussion men så kan det bli ibland. Nu kommer Mamma snart så nu slutar jag skriva, PUSSKRAM!

jag älskar mattias :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0