AAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!! OVERKLIGT

    2009-04-27 / 16:04:49 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
DET ÄR BEKRÄFTAT! MICHAEL JACKSON DEN 14/7 KL 18.30 I LONDON!!!!!




Jag är i chocktillstånd, Det är overkligt. Dagen började hos Mattias farmor och farfar och firade födelsedagar. Sen kom mamma hem från Norge och hon hade köpt en vårjacka och en kofta till mig :) Tack Mammsii! Mamma och jag satte oss ner igår och diskuterade. Kom fram till att det bästa var att köpa biljetterna så snabbt som möjligt, annars skulle priserna stiga för mycket. Emma-Lisa fick följa med för hennes mamma så om mindre än 3 månader sitter vi på ett plan från Köpemhamn till London. Den 13:e åker vi och vi kommer bo hos mina släktingar. Den 14:e gäller det, klockan 18.30!!!! Jag längtar så att jag spricker. Den 16:e på morgonen åker vi tillbaka och detta känns så himla otroligt! Igår blev jag så glad så jag började läsa Moonwalk igen och lyssnade på min hembrända skiva med några av mina favoritlåtar. Detta kommer bli en otrolig upplevelse! Jag har inga ord kvar, vet inte vad jag ska skriva. Nu går jag här ifrån och sprider glädje ;D hahahha. 

Jag lääängtar! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0