Påsklov

    2009-04-14 / 21:33:04 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Mitt påsklov är inte slut än, vi har två veckors lov och det är skönt. Än så länge har det varit väldigt roligt. Första dagen på lovet träffade jag kompisar här i Kristianstad hemma hos Emma och firade min födelsedag lite :) Jag fick ett jättefint halsband av Emms, en nyckelring, en porslinsfigur och ett gulligt påskägg av gust o P med prinsessplåster i xD Matilda gav mig en jättefin teckning på en ballerina :) Vi hade trevligt! Dagen efter firades jag hemma med Mamma, min bror, hans barn och Mattias :) Mycket trevlans!

Söndagen: Jag och Mattias firade 1 år tillsammans! Detta gjorde vi på Hälsa och helhet, ett SPA i Kristianstad med massa mys. Vi fick ett eget rum med bubbelpool, frukt, badsalt, ansiktsmask och dricka :) Efter det fick vi massage, Bra för ryggen verkligen. Jag kände att jag var öm och dålig i ryggen så det var väldigt bra med den massagen. SEn fick vi ledig tid  runt på spaet då vi bastade och badade. Vi avslutade med att få god mat! Rekommenderar verkligen det stället, har varit där ganska många gånger och är lika nöjd varje gång. Denna gången fick jag dela det med min pojkvän och det är jag glad för! Vi åkte vidare till min familjs sommarstuga i Fårabäck och sov där. Lagade god mat och tog det lugnt. Fast så oorganiserad som jag alltid är så hade jag glömt planera hur vi skulle komma hem. Med tanke på att vår sommarstuga ligger sisådär 1,5 timme om inte mer gångväg från närmaste busstopp var vi inte så sugna på att gå. Men min kära mamma kunde ta sig ifrån jobbet så det slutade bra!

     

För övrigt detta lov (än så länge) har jag träffat efterlängtade kompisar och umgåtts mycket med min familj och min älskling!  Jag tycker det är så sköööööööönt med ledig tid, känns så bra.

     
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0