REGINA SPEKTOR

    2009-12-14 / 00:41:51 Publicerat i M & V - Mina Favoriter  
Jag kan inte sova nu, även om det är sent, är fylld med nya intryck och jag kan inte sluta le efter en underbar konsert med Regina Spektor. Hon är så bra, sjunger otroligt, unika låtar och hela hon verkar så ödmjuk och genomsnäll. Lyckoruset for igenom mig när hon började sjunga och jag bara log och nynnade med. Om hon kommer tillbaka ska jag definitivt se henne igen. Blev smått besviken när vakten stoppade mig och min kära Nikon. Man fick tydligen inte ha systemkameror, men vanlioga kameror gick bra... Nästa gång jag tittar åt vänster ser jag en tjej med ett likadant objektiv som mig fota Regina.. Usch.. Vilka bra bilder hon måste ha fått. och jag blev lite smått irriterad, var nära på att springa och hämta kameran ett tag. Men Daniel stoppade mig. Någon dag ska jag bli fotograf och ta massa fina foton på Regina xD fick jag tänka och trösta mig med.

Glömde dock kamera incidenten väldigt snabbt, hennes sång fick en att tänka på annat och denna kvällen var något jag kommer minnas :D GLADGLADGLAD




Jenny Owen Youngs började konserten med några riktigt bra låtar, aldrig hört talas om henne innan men hon hade väldigt härlig musik!
Kommentarer
Postat av: Clyde

regina spektor woho ;) hehe

2010-02-17 @ 23:01:41
URL: http://darius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0