Sjuk

    2009-12-09 / 21:19:34 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Vill inte vara sjuk.. har inte tid att missa massa i skolan. Men jaghar inte krafter till att gå dit. Mår inte alls bra. Nu är jag hemm hos mamma i Kristianstad, hade upp mot 40 graders feber inatt, låg vaken mellan 1 och halv 4 med frossa.. P.g.a att jag haft hjärnhinneinflammation får jag otroligt ont i huvudet när jag blir sjuk. Den huvudvärk jag har haft de senaste dagarna är obeskrivlig. Trodde att min hjärnhnneinflammation var tillbaka. Nu har jag proppat i mig alla möjliga mediciner och känner mig lite bättre för stunden iallafall. Usch, vill inte vara den som klagar men detta är det enda jag kan komma på att skriva för tillället
Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack, det kändes som en bra sak att göra. Vilka vackra bilder du tar! :)

2009-12-10 @ 14:19:40
URL: http://idautanp.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch vad hemskt :/

jag tänkte bara berätta att du inte missade någonting idag. Catarina var sjuk så vi hade jazz med B istället, och det blev ingen naturkunskap. KRYA <3

2009-12-10 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0