Paj Paj Paj

    2009-03-01 / 17:44:19 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Sitter och tråkar, lämnade mattias vid busshållsplatsen för ett tag sen och nu redigerar jag bilder. Min mage är full med Paj och mina ögon är uttröttade av några timmars tittande på "Vänner". Älskar den serien, jag har alla säsonger här hemma. Vad ska bli mitt nästa projekt att samla på sig? Sex and the city kanske.. Jag har inte något speciellt att berätta, min helg började hos Mattias, igår såg jag Cindys projektarbete (dansföreställning) på barbacka och efter det träffade man P och kollade på film. Nu sitter jag här och LÄNGTAR till sommaren. Jag vill ha sol! SOL SOL SOL.












Kommentarer
Postat av: Boe

vadå inget speciellt :( du skriver så tråkigt om mig!:(

2009-03-02 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0